۱۳۹۸/۰۷/۱۶
۰۳:۰۳
استعلام قیمت ۱۰۰ خدمت به سامانه ۱۲۴ اضافه شد
رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان از اضافه شدن امکان استعلام قیمت ۱۰۰ خدمت به امکانات سامانه ۱۲۴ خبر داد.

عباس تابش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تکمیل‌تر شدن سامانه 124 اظهار کرد: این سامانه که تا ابتدای هفته جاری، قیمت 100 قلم کالای پرمصرف را به صورت روزانه اعلام می‌کرد، از ابتدای هفته جاری، تکمیل‌تر شده و علاوه بر بخش کالایی، بخش خدمات نیز به این سامانه اضافه شد.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزود: از ابتدای هفته جاری سامانه 124، علاوه بر اعلام قیمت 100 کالای پرمصرف، قیمت خدمات را هم تحت پوشش قرار داد که این خدمات شامل 100 نوع خدمتی است که بیشترین نیاز شهروندان را تشکیل می‌دهد.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر روزانه قیمت 200 کالا و خدمت در سامانه 124 اعلام می‌شود که شامل قیمت‌های مصوب، قیمت‌های حداقلی و قیمت حداکثری است که قابلیت ثبت شکایت‌های مردمی نیز در آن دیده شده است.